Kurz je určen k dosažení cílů jednotlivých obchodníků i prodejních týmů tím, že poskytne účastníkům mimořádnou konkurenční výhodu hlubokým pochopením procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To znamená, že vyškolení prodejci, obchodní zástupci či poradci plně porozumí, přizpůsobí se a ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.
Z jakého důvodu se kurzu účastnit?
Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, které se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu budete plně vybaveni speciální sadou nástrojů, které zlepší váš přístup v prodeji, a umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, který koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.
Po absolvování kurzu budete schopni dosáhnout stanovených cílů, zvýšit hodnotu každé objednávky, zkvalitnit svůj poměr „vítězství“, zkrátit délku prodejního cyklu a významně zkvalitnit sladění se zákazníkem.
Co se na kurzu naučíte?
Modul 1: Efektivní komunikace a prodejní dovednosti s využitím NLP
• Zefektivnit a zkvalitnit komunikaci s druhými osobami pomocí porozumění jejich tendencím k jednání a základním motivátorům
• Použít NLP koučovací jazykové vzorce k zjišťování potřeb a zájmů ostatních
• Porozumět mentálním strategiím a motivacím Vašich klientů a kolegů
• Získat během krátké chvíle mimořádné naladění s jakoukoliv osobou
• Číst řeč těla a jiné neverbální projevy klienta a naučit se ovlivnit svoji komunikaci směrem k němu
• Porozumět faktorům, které řídí silnou touhu po nákupu, resp. získání dané věci či služby
• Použít další lidská horká tlačítka k vytvoření nadšení a vášně
• Pochopit hlubší motivaci, která řídí proces rozhodování a urychlit proces rozhodování
• Ovlivňovat ostatní a působit přitom dojmem zdánlivě nestranného
• Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti
• Přizpůsobit se různým typům osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů
• Aktivně ovlivňovat svůj vlastní vnitřní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků
• Získat větší flexibilitu ve svém přístupu
• Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit
Modul 2: Praktický nácvik prodejních dovedností a práce s pozitivním myšlením
• Využívat koučování, metafory, analogie a sugesce v prodeji a při dalším osobním setkání s klientem.
• Vizualizovat svůj úspěch, pracovat se svými přesvědčeními a naprogramovat svou mysl k úspěchu.
• Zakomponovat nové a netradiční metody do svých obchodních jednání.
• Používat specifické dotazovací strategie a dostat se rychle k jádru námitky.
• Zjistit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ní na hlubší úrovni.
• Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody.
• Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu.
• Využít dovedností, které používali ti nejmocnější komunikátoři po staletí.
• Zkvalitnit tázací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci.
• Zvýšit prodejní výkon a výsledky sebe i svého týmu.
• Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků.
Modul 3: Podpora aplikací nových dovedností do praxe (koučování skupiny)
• Získat zpětnou vazbu od ostatních účastníků na začlenění jednotlivých nově naučených dovedností do každodenní praxe.
• Vzájemně sdílet zkušenosti z praktického využití poznatků z kurzu a nápady na další zlepšení.
• Znovu si zopakovat a procvičit to, co nefungovalo dle plánu, a společně najít a procvičit další postupy a řešení.
• Rozebrat jednotlivé kazuistiky, tj. konkrétní případy, formou rolových her a s využitím techniky Pozice vnímání.
• Zopakovat klíčové znalosti a dovednosti z prvních 2 modulů kurzu a přidat k nim další postupy a techniky dle preferencí účastníků.
Termíny kurzu
Pro tento kurz aktuálně nejsou vypsané termíny. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Powered by Froala Editor