Kurz NLP v prodeji je určen k dosažení cílů vaší organizace tak, že nabízí vašemu prodejnímu týmu mimořádnou konkurenční výhodu prostřednictvím hlubokého pochopení procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To zejména znamená, že váš prodejní tým plně porozumí, přizpůsobí se a také ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.
Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, jež se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na zcela novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu bude váš prodejní tým plně vybaven speciální sadou nástrojů, které umožní zlepšení jeho přístup v prodeji, a zároveň umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, jenž koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.
Váš tým prodejců bude schopný dosáhnout ambiciozních cílů, zvýší hodnotu každé objednávky, zkvalitní svůj poměr „vítězství“, zkrátí délku prodejního cyklu, výrazně zkvalitní souznění se zákazníkem a zanechá vaši konkurenci v údivu, co se to vlastně přihodilo.
Co se naučíte
• Porozumět mentálním strategiím a motivacím vašeho klienta.
• Získat během krátké doby mimořádné naladění na jakoukoli osobu.
• Použít specifické dotazovací strategie a dostat se ke skutečnému jádru námitky.
• Číst a ovlivnit řeč těla nebo jiných neverbálních projevů.
• Odhalit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ním na hlubší úrovni.
• Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody.
• Porozumět faktorům, jež řídí silnou touhu po nákup.
• Použít další lidská "horká" tlačítka k vytvoření nadšení a vášně.
• Pochopit hlubší motivaci, která stojí za procesem rozhodování a urychlit tento proces.
• Ovlivňovat ostatní, ale působit dojmem zdánlivě nestranného.
• Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti.
• Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu.
• Využít dovedností, které používali ti nejúspěšnější komunikátoři po staletí.
• Zkvalitnit dotazovací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci.
• Aktivně ovlivňovat svůj vlastní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků.
• Zvýšit flexibilitu ve svém přístupu.
• Zvýšit prodejní výkon a výsledky svůj i svého týmu.
• Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit.
• Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků.
• Přizpůsobit se různých typů osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů.
Cílová skupina
Obchodníci, poradci, pojišťovací agenti, konzultanti, manažeři a vedoucí obchodních týmů
Termíny kurzu
Pro tento kurz aktuálně nejsou vypsané termíny. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Powered by Froala Editor