Konverzační hypnóza a sugesce v obchodě

Podrobné informace o kurzu

Výcvik vychází z Neuro-lingvistického programování a Ericksonovské hypnózy a klade si za cíl seznámit účastníky s naprosto novým přístupem a možnostmi při vedení obchodního jednání. Na kurzu se seznámíte také s dalšími tradičními i netradičními technikami vedení obchodního rozhovoru, které vycházejí z praktických zkušenosti, a zároveň také ze systemického koučování a narativního přístupu.


Pokud zastáváte názor, že využívat konverzační hypnózu a nepřímé sugesce v obchodě je neetické nebo manipulativní, tak se přijďte sami přesvědčit, že tomu tak není!


Garantujeme, že vyzkoušíte-li naše techniky, tak se stanou součástí každého vašeho obchodování a vaše obchodní jednání budou úspěšnější a efektivnější. Pokud chcete zdvojnásobit svoje výdělky, pak neváhejte a objednejte si náš výcvik

Během výcviku využíváme nespočet nových technik, s nimž se nikde jinde v ČR/SR nesetkáte!


Rozsah výcviku

Výcvik se skládá ze 4 modulů po 2 dnech tj. 8 školicích dní. Vzhledem ke skutečnosti, že moduly na sebe navazují, doporučujeme účast na všech modulech.


Modul I: Klasické obchodní dovednosti, základy Neuro-lingvistického programování a sugescí

Cíle:

•    Seznámit se s principy netradičních prodejních přístupů, které jsou používány mezi úspěšnými obchodníky. Tradice už je přežitá, protože ty tradiční techniky používané na výcvicích obchodníků nyní znají nejen obchodníci, ale i klienti.

•    Poznat základy Neuro-lingvistického programování, konverzační hypnózy a sugescí a jejich uplatnění v obchodě.

•    Umět implementovat nové techniky do telefonického rozhovoru i do osobního jednání s klientem.

Obsah:

•    Model TOP

•    Základy obchodních dovedností

•    Tajemství super obchodníků

•    Základy Neuro-lingvistického programování

•    Základy systemického koučování

•    Základy Ericksonovské hypnózy a sugescí

•    Model komunikace SYS-NLP

•    Stanovování cílů

•    Získávání lidí na svou stranu

•    Magická slova v obchodě


Modul II: Typologie klienta; práce s jazykovými modely, přesvědčeními a hodnotami

Cíle:

•    Poznat reprezentační systémy a metaprogramy, jež klienti používají

•    Naučit se využívat metamodel jazyka

•    Dokázat pracovat se svými vlastními přesvědčeními

•    Pochopit na jakých úrovních komunikujeme a jak toho využít při obchodních jednáních

•    Dokázat aplikovat přístupy v koučování a cílené dotazování na schůzkách s klienty

•    Zvládnout vytvořit a použít jednotlivé typy sugescí

Obsah:

•    Efektivní stanovení obchodních cílů

•    Metaprogramy a jejich využití v obchodě

•    Úrovně komunikace, jejich použití

•    Neurologické úrovně pro změnu

•    Práce s přesvědčeními, hodnotami a motivací

•    Metamodel jazyka

•    Pozice vnímání a Disney strategie

•    Truismy, sugesce a implikace


Modul III: Techniky prodejní hypnózy a sugescí

Cíle:

•    Poznat sílu předpokladů a multi-senzorického transu

•    Zdokonalit se v používání technik prodejní hypnózy

•    Pochopit význam změn stavů mysli

•    Umět prakticky použít různé techniky kotvení

•    Naučit se dosáhnout vysoké výkonnosti pomocí New Code NLP

•    Zvládnout další techniky Ericksonovské konverzační hypnózy a sugescí

Obsah

•    Vyladění mysli – reprezentační systémy, kotvení, submodality

•    Specifikace klienta s využitím NLP technik

•    Jazykové modely: Metamodel, Miltonmodel a Metafory

•    Vliv souvislostí, předpokladů a implikací

•    Technika Landscape

•    Amnézie, hypernézie, revivikace, časová progrese, hypnotická disociace a časová distorze


Modul IV: Metafory, příběhy a prezentační techniky

Cíle:

•    Zdokonalit a procvičit se v aplikacích konverzační hypnózy v obchodě

•    Naučit se využívat opakovaný záznam, příběhy a metafory

•    Pochopit jak pracovat s jinými názory a přesvědčeními

•    Být schopen využít nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat

•    Umět vytvořit prodejní prezentaci

Obsah:

•    Pokročilé aplikace konverzační hypnózy

•    Opakované záznamy

•    Pokročilé verbální dovednosti

•    Transformace námitek do výhod: využití nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat

•    Přesvědčivá obchodní prezentace s použitím 8 krokového modelu prezentací a efektivního kotvení

•    Aplikace příběhů, příběhů v příbězích a metafor pro efektivní prodej


Můžete se stát velmi úspěšným obchodníkem, který dokáže flexibilně využívat mnoho obchodních technik


Termíny kurzu

Pro tento kurz aktuálně nejsou vypsané termíny. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Powered by Froala Editor


Neváhejte nás kontaktovat

Zápis v obch. rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 183381 | IČ: 24151424 | DIČ: CZ24151424 | Ochrana osobních údajů | Všeobecné obchodní podmínky