On-line registrace do NLP kurzů. Využijte slevy za včasnou rezervaci.

Každý sudý čtvrtek v měsíci zde zveřejníme alespoň jednu nabídku (výcvik, kurz, koučování atd.), kterou v rámci akce "HAPPY THURSDAY" můžete - exkluzivně pouze během 24 hodin tohoto vybraného dne - objednat se slevou až 30%

Archiv kurzů NLP 09/2011 - 06/2018

ITA NLP certified BODY MIND WORK edumenu.cz

NLP Obchodní akademie - Brno

Tento kurz již proběhl 20.5.2014

Tento kurz je součást certifikované série tématických akademií v rámci akreditovaného centra NLP.

Celých 80% úspěchu při obchodování závisí na našem vnitřním nastavení a jen 20% na tom, jak zvládáme prodejní dovednosti.

Vzhledem k této skutečnosti se na našich kurzech zaměřujeme především na práci s vnitřním nastavením. Pomocí změny vnitřního postoje totiž zcela jasně zvládnete jednání s jakýmkoliv klientem. S lehkostí budete řešit situace, které mohly být doposud vašim problémem např. telefonování, zvládání námitek, vedení schůzky, doporučení. Samotné klasické výukové metody tady totiž selhávají.

Při výcviku využíváme techniky neuro-lingvistického programování (NLP), které jsou ojedinělé v České republice. Skloubením tradičních přístupů a NLP, tak vznikla unikátní metoda výuky obchodníků, kterou budete moci využívat i vy, a tím správně nastartovat vaši úspěšnou kariéru.

Myšlenková mapa - dokonalý pomocník k vytvoření seznamu klientů
Motto:"Změňte způsob myšlení a uspějete"

• Co je myšlenková mapa a jak ji využít při tvorbě jmenného seznamu
• Základní pravidla pro vytvoření myšlenkové mapy
• Mapování - praktické cvičení s myšlenkovou mapou
• Vytvoření jmenného seznamu pomocí myšlenkové mapy
• Vyčíslení vytvořené hodnoty jmenného seznamu

Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:
• Vybavovat si informace a využívat maximální kapacitu mozku
• Otevírat studnici uložených a dávno „zapomenutých“ informací
• Kreativní formou vyvolávat a zpracovávat informace ze svého podvědomí
• Lépe pracovat se svojí kreativitou

Telefon jako jeden z nejdůležitějších nástrojů úspěšného prodeje
Motto:" Dobrý plán je polovina cesty, jeho důsledné dodržování je ta druhá"

• Výběr a oslovení správného klienta zvýší vaši úspěšnost
• Jak inspirovat klienta k osobnímu setkání
• Brilantně využívat nové techniky v telefonickém rozhovoru
• Námitky klienta - proč přicházejí a jak na ně pozitivně a účinně reagovat

Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:
• Umět se pomocí raportu správně naladit na klienta při telefonickém rozhovoru
• Odstranit bloky a napětí při telefonickém kontaktu
• Odstranit projevy nejistoty, trémy a strachu z telefonování

Jak vést úspěšně obchodní jednání
Motto:" Jestliže věříte, že něco dokážete, nebo věříte, že ne, pak máte v obou případech pravdu"

• Jak získat důvěru klienta a přizpůsobit váš prodejní styl způsobu myšlení vašich klientů
• Jak na schůzce prezentovat co nejpřesvědčivěji a zaujmout klienta
• Profesionální zjišťování požadavků, potřeb a očekávání klientů s využitím koučovacích technik
• Jak zvládat námitky klienta na schůzce a využít je ve svůj prospěch
• Jak zjistit nákupní kritéria, co a proč je pro klienta důležité, abychom obchod uzavřeli
• Jak otevřenými otázkami získat klienta na svoji stranu a obdržet žádoucí doporučení

Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:
• Jak se správně naladit na zákazníka při osobním jednání
• Efektivně číst řeč těla a správně na ni reagovat
• Správně porozumět procesům lidského myšlení
• Pochopit na jakých úrovních komunikujeme, a jak to můžeme využít při obchodním jednání
• Zvládat techniky úspěšného jednání s druhými lidmi

Zákazník je nikdy nekončící příběh. Prvním obchodem tento příběh začíná
Motto: " Největším zdrojem motivace je úspěch"

• Jak co nejlépe využít první schůzku a přiblížit se špičkovým obchodníkům
• Jak zvýšit prodej prostřednictvím vynikajících servisních služeb pro zákazníky
• Vybudování fungujících návyků v oblasti péče o zákazníky
• Přínos dlouhodobé péče o zákazníky pro obchodníky, klienty i společnost

Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:
• Odhalovat automatické vzorce chování a reagovat na ně
• Pracovat s reprezentačními systémy a metaprogramy, které klienti používají
• Komunikovat se zákazníky podle typu jejich osobnosti

NLP Premier Practitioner - Modulový výcvik 2018 NLP Individual Practitioner - intenzivní výcvik 2018 Seznámení s NLP zdarma Praha 2018 NLP Premier Practitioner - in english Prague 2018k

BL ModelLumina Learning